JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI V SERVISNÍM STŘEDISKU?

Nejrychlejší reklamace vede přes autorizovaný servis výrobce. Seznam středisek, ve kterých odstraňují závady na zboží, naleznete v návodu k výrobku nebo přímo na záručním listě. Před odesláním výrobku k reklamaci však doporučujeme telefonicky kontaktovat servisní středisko. 

Pokud budete výrobek do servisu zasílat, doporučujeme jej důkladně zabalit, aby byl chráněn proti poškození při přepravě. Společně s výrobkem nezapomeňte zaslat kopii nákupního dokladu (faktura), průvodní dopis s přesným popisem závady a kontaktní informace, aby vás mohl servis vyrozumět o průběhu a ukončení opravy. V případě, že jste při zakoupení výrobku obdrželi záruční list, jeho kopii také přiložte. Záruční list musíte mít potvrzený prodejcem.

Pro rychlou identifikaci doporučujeme přidat k výrobku kopii prodejního dokladu (faktura) a průvodní dopis, ve kterém popíšete, jaká závada se na zboží projevila. Pro tyto účely je možné využít formulář pro popis reklamace, který najdete ZDE.

Pokud nemáte v dosahu žádné servisní středisko, můžete využít kteroukoliv prodejnu NÁŘADÍ DOLEŽAL nebo zboží pošlete přímo na naše reklamační oddělení. V takovém případě prosím dodržte následujicí instrukce.

 JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI V NAŠEM REKLAMAČNÍM ODDĚLENÍ?

Výrobek důkladně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě. Nejjistější přepravní obal bývá původní obal k výrobku, který je přímo určen pro ochranu výrobku při přepravě. Výrobek doporučujeme posílat kompletní, včetně veškerého příslušenství, které bylo obsahem balení. Pro rychlou identifikaci doporučujeme přidat k výrobku kopii prodejního dokladu (faktura) a průvodní dopis, ve kterém popíšete, jaká závada se na zboží projevila. Pro tyto účely je možné využít formulář pro popis reklamace, který najdete ZDE.

VÝROBEK NÁSLEDNĚ ZAŠLETE NA TUTO ADRESU:

NÁŘADÍ DOLEŽAL
Strachovská 1907
393 01 Pelhřimov
Pro zaslání balíku můžete využít služby společnosti PPL
            PPL pošli balík
Více o této službě a cenách naleznete ZDE

Co s výrobky, které budou mít neodstranitelnou vadu?

Pokud bude reklamované zboží posouzeno autorizovaným servisním střediskem jako předmět s neodstranitelnou vadou, potom si sami můžete vybrat, zda budete požadovat vrácení zaplacené částky nebo si zboží vyměníte za nový či jiný výrobek. Reklamovaný předmět se stane zbožím s neodstranitelnou vadou i tehdy, uplyne-li 30 kalendářních dní od data, kdy byla Vaše reklamace doručena. A v takovém případě máte i stejná práva (výměna zboží, vrácení peněz).

CO KDYŽ DORAZILO ZBOŽÍ POŠKOZENÉ?

Při přebírání zásilky si dobře zkontrolujte její obal a stav výrobku. Pokud je již při převzetí patrné, že zásilka není v pořádku, nepřebírejte ji od přepravce. Pokud vypadá zásilka na první pohled v pořádku a přesto je uvnitř výrobek poškozený, je důležité událost co nejdříve nahlásit u přepravce. Doporučujeme tuto situaci nahlásit také na naší Zákaznické lince.

  • Reklamace poškozených zásilek zasílejte emailem společně s fotodokumentací (nafoťte poškozený výrobek, včetně obalu).
  • Do emailu uveďte číslo prodejního dokladu (faktura) nebo číslo objednávky.
  • Popište okolnosti při předání výrobku a okolností při jakých bylo zjištěno poškození.

OBDRŽELI JSTE NEKOMPLETNÍ NEBO JINÝ VÝROBEK?

Pokud vám domů dorazil jiný výrobek, než který jste si objednali nebo se neshoduje popis na prodejním dokladu s popisem výrobku, kontaktujte prosím naše reklamační oddělení e-mailem obchod@naradi-dolezal.cz nebo volejte na Zákaznickou linku: 607 981 664. Neváhejte nás kontaktovat také v případě, že výrobek není kompletní.

Pracovníci reklamačního oddělení vás budou v co nejkratší době kontaktovat a poradí vám, jak situaci co nejrychleji a bez zbytečných vedlejších nákladů vyřešit.